joi, 17 iulie 2008

TARTA CU CARNE, CARTOFI SI BRINZA

-recipe by Laura Adamache-




Aluat:
  • 300 g faina
  • 100 ml lapte
  • 1 lingura ulei
  • 1 lingurita sare
  • 1 ou
  • 20g drojdie proaspata
  • 100 g cartofi fierti si zdrobiti
Umplutura:
  • 350 g carne macinata( eu am pus 500 g)
  • 100 g cascaval
  • 200 g mozzarela
  • 2 cartofi fierti(eu am pus 4)
  • condimente


Se fierb cartofii care apoi se zdrobesc. Eu nu am masina de piine, asa ca am framintat aluatul la mina. Se amesteca faina cu drojdia dizolvata in putin lapte caldut si apoi de adauga restul ingredientelor pe rind. Se lasa apoi la crescut, cam 2 ore.
Cit creste aluatul, facem umplutura, ca sa aiba timp sa se raceasca.


Carnea se pune la calit cu o lingura de ulei. Se adauga cartofii taiati cubulete si condimente. Se lasa pe foc pina scade toata apa de la carne si se prajeste putin.


Dupa ce aluatul a crescut indeajuns, il intindem pe masa pudrata cu putina faina. Se imparte aluatul in doua bile, una mai mare si una mai mica. Bila cea mare se intinde pe fundul formei si pe pereti, pina la jumatate. Se adauga carnea si apoi cascavalul si mozzarela(eu nu am avut cascaval si am pus 300 g mozzarela).


Biluta cea mica se intinde intr-o foaie subtire, se taie fisii si se acopera tarta. Se pune apoi in spatiile facute de fisii rosii mici intregi si masline(pe care eu nu le-am avut). Se mai lasa 30 minute sa creasca, inainte de a o baga la cuptor.
Dupa cele 30 minute, se unge cu ulei si se presara salvie(eu am pus oregano) si se baga la cuptor pentru 30 minute, la 180 grade.



Si sectiune:


Ce pot sa va spun este ca are un gust nemaipomenit, mai ales atunci cind e calda. E buna si rece si se poate servi la micul dejun. Noi asa am facut...

2 comentarii:

Maya spunea...

Ti-a iesit la fel de frumoasa ca a Laurei!

carmenhoffmann spunea...

Merci Maya ca imi vizitezi blogul.Prietenului meu i-a placut foarte mult. Datorita voua si retetelor voastre, reusesc mereu sa ii fac o surpriza culinara si sa nu se plictiseasca de aceleasi mincaruri.Acum neavind job, deoarece ma chinui cu limba germana, mi-am descoperit o noua pasiune-gatitul.Te pup

Premiile mele