sâmbătă, 22 noiembrie 2008

PLACINTA CU VERDETURI SI BRINZA

Aceasta reteta este luata de pe Culinar.ro, de la Pocahontas. Trebuie neaparat sa o incercati, este bestiala.

Ingrediente:
  • 5 legaturi ceapa verde
  • 1 legatura marar
  • 1 kg spanac proaspat
  • foi de yufka(cumparate de la magazinele turcesti)
  • 500 g brinza sarata
Eu am facut reteta la jumatate. Din toata reteta ies 2 tavi mari.
Se spala toate verdeturile.


Se taie marunt spanacul, ceapa si mararul. Se amesteca totul cu o ceasca mica de ulei de masline.

Se rade brinza si se amesteca cu spanacul, ceapa si mararul.

Foile se desfac una cite una(sint destul de mari si rotunde). Eu am uitat sa mai fac poza la ele. Fiecare foaie se taie in 4 parti(trebuie sa aiba forma unui triunghi).
Pe fiecare se presara la baza din amestecul de brinza si verdeata, apoi cu o lingurita sau cu o pensula, se stropeste putin foaia cu ulei de masline.
Se ruleaza ca o clatita si apoi se face ca un melc.

Se procedeaza asa cu fiecare foaie, si apoi se pun intr-o tava unsa cu ulei de masline.


Pentru uns, se amesteca un galbenus cu 2 linguri iaurt. Se adauga putin ulei de masline si se amesteca bine. Se ung apoi placintele.
Se coc la 175 grade, cam 15-20 min. Eu le-am lasat mai mult, cred ca difera in functie de tipul de aragaz. Al meu e pe curent si le-am lasat pina s-au rumenit frumos.







Niciun comentariu:

Premiile mele