luni, 8 septembrie 2008



CARTOFI CU ROSMARIN


Ingrediente:
  • 8oo g cartofi mai mici
  • 30 g rosii in ulei
  • 2 ramuri rosmarin
  • 1 catel de usturoi
  • 3 linguri ulei de masline
  • sare, piper
Cartofii se spala, se fierb cam 20 minute, se cojesc de coaja si se taie in jumate( eu i-am curatat de coaja si i-am taiat si apoi i-am pus la fiert, ca sa mearga mai repede).

Rosiile se scurg de ulei si apoi se taie fin. Usturoiul se curata si se taie in bucati mai mici.


Dupa ce au fiert cartofii, se pune uleiul de masline intr-o cratita si se lasa sa se incinga. Se adauga cartofii si se lasa cam 10 minute, pina au o culoare aurie. In ultimele 2 minute se adauga rosiile, usturoil si rosmarinul.
Se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust.

Sfat: Daca folositi cartofi noi, acestia nu trebuie sa fie curatati de coaja, se prajesc cu totul.

Un comentariu:

NetPizza.ro spunea...

Carmen, tot caut un contact-form pe site si nu reusesc. Imi trimiti te rog un email, ca vreau sa iti propun ceva. Thnx. T. netpizza1@gmail.com

NetPizza.ro

Premiile mele