sâmbătă, 19 iulie 2008

PORC CHINEZESC




  • 400 g carne de porc
  • 2 morcovi
  • 1 ardei kapia rosu
  • 1 borcan muguru de bambus felii
  • 1 castravete verde(eu l-am curatat de coaja ca sa nu fie amar)
  • 4 catei de usturoi
  • 1 ceapa
  • jumatate pahar ceapa verde
  • 5 linguri sos de soia
  • 1 lingurita ardei iute tocat
  • 3 linguri ulei masline
  • 1 lingurita zahar alb sau brun

Se taie legumele juliene si carnea fisii late de 1 cm.







Se pune in oala(wok) uleiul la incins, se adauga carnea si se prajeste timp de 2 minute.

Se adauga sosul de soia, usturoiul tocat, zaharul, ardeiul iute tocat, se acopera si se lasa sa fiarba innabusit 5 minute.

Dupa acest timp, se adauga toate legumele si se amesteca bine, se pune din nou capacul si se mai lasa la fiert 1 minut.

Se poate servi cu taietei de orez care se fierb in apa cu sare sau cu orez.


Legumele trebuie sa ramina crocante, nu trebuie fierte.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu fac reteta asta destul de des insa nu pun ulei de masline ci 2 linguri ulei de floarea soarelui si una de ulei de susan.
Zilele trecute am cumparat ulei de wok, cu o aroma "foarte hotarata" de usturoi prajit. Miroase exact ca la chinez.
Cu permisiunea ta, pot sa-ti spun ca in Hamburg este un Asia shop (cu produse Thai, Chinezesti, Japoneze si Indiene) foarte bine aprovizionat. Este langa Hauptbahnhof, Spadenteich - colt cu Lange Reihe. (Pe partea opusa zonei pietonale) Magazinul ete chiar pe colt si e foarte vizibil. Eu mi-am cumparat "delicatese" super acolo.

carmenhoffmann spunea...

Am vazut si eu ulei pentru wok, dar nu am cumparat pina acum.Dar daca zici ca e super, am sa il incerc si eu.Merci pentru informatie.Nu am fost la acest magazin, eu stiu de unul care este la Berliner Tor.Acolo merg la scoala si l-am vazut.Si e destul de mare.Merci si scuze ca am raspuns cu intirziere.

Premiile mele