duminică, 10 august 2008

SUPA DE CARTOFI CU MASLINE

Ingrediente:
  • 700 g cartofi
  • 3 catei de usturoi
  • 6 linguri ulei de masline
  • 1 l instant de legume
  • 50 g masline negre fara simburi
  • 1 crenguta rosmarin proaspat
  • oregano
  • sare, piper proaspat macinat
  • 2 lingurite suc de lamiie

Cartofii se curata, se spala si se taie in cuburi mici. Usturoiul se curata si se taie marunt.
Usturoiul se pune la calit, la foc mare, in 2 linguri ulei de masline, pentru 1 minut. Se adauga apoi cartofii si se lasa la foc mic, pina se inabusa.
Se adauga instantul de legume si se lasa sa fiarba cartofii.


Intre timp se taie maslinele bucati mari. Rosmarinul se spala, se usuca si se folosesc numai frunzele, care se prajesc scurt in restul de ulei.




Dupa ce cartofii sint fierti bine, se piseaza ca la piure(daca vreti se poate trece apoi prin sita). Se adauga sare, piper, suc de lamiie, dupa gust.
La sfirsit se adauga verdeata cu uleiul de masline.


6 comentarii:

Unknown spunea...

I-mi place supa de cartofi la nebunie dar nu am mäncat niciodata supa de cartofi cu masline decit fara masline,cred ca trebuie sa fie buna ....Am sa o incerc si eu cit de curind ,multumesc de retete.Numai bine!sella

Maya spunea...

Ma încînta reteta,deci tre s-o fac! Merci!

Anonim spunea...

Frumooos blog si gustoase retete. Ma grabesc sa te trec pe blogul meu, la "favorite".
Voi reveni cu drag.

carmenhoffmann spunea...

Eu nu sint cu supele, dar prietenul meu, da. Si pentru ca nu mai stiam ce fel de supa, am cautat intr-o carte de bucate si am ales asta.Lui i-a placut foarte mult.Sper sa iti placa si tie. Te pup

carmenhoffmann spunea...

Maya imi pare bine ca ma vizitezi si unele din retetele mele te incinta sa le incerci...Te pup

carmenhoffmann spunea...

Didona bine ai venit...Si al tau arata foarte bine.Te astept in continuare.Te pup

Premiile mele