joi, 14 august 2008

DORADA PRAJITA CU FOI DE DAFIN




Ingrediente:
  • 300 g telina
  • 400 g ciuperci Champignons
  • 2 buc dorada
  • 2 linguri faina
  • 2 linguri unt
  • 2 linguri ulei de masline
  • 100 ml instant de legume
  • sare, piper
  • foi de dafin

Pestele se spala bine cu apa rece si apoi se usuca, prin tamponare cu un prosop de hirtie. Pielea se cresteaza pe ambele parti. In fiecare crestatura se pune cite o foaie mica de dafin.



Telina se spala, se usuca si se taie in bucati, cam cit degetul de groase. Ciupercile se curata, se spala scurt si se usuca cu prosop de hirtie. Se taie in jumatate, sau in patru, daca ciupercile sint mai mari.
Se amesteca faina, sarea si piperul, intr.o farfurie. Pestele se da prin acest amestec.
Intr-o tigaie se pune untul si apoi se prajeste pestele la foc mediu, cam 7 minute pe fiecare parte.

Uleiul se pune intr-o alta tigaie. Dupa ce s-a incalzit, se adauga 2 foi de dafin si se lasa la foc mic 5 minute. Dupa 5 minute, foile de dafin se arunca si se adauga telina si ciupercile, la foc mare. Se lasa cam 5 minute, dupa care se adauga instantul de legume. Se lasa pina scade apa si se rumenesc. Se adauga sare si piper, dupa gust.

Se servesc impreuna cu pestele.


Eu nu prea imi place gustl de la foi de dafin, dar pot sa spun ca pestele asta mi-a placut mult. Am facut si mamaliga si mujdei de usturoi. Bun, bun.....

Niciun comentariu:

Premiile mele