luni, 24 noiembrie 2008

PLACINTE TIGARETE
Pocahontas - Culinar.ro



Ingrediente(cantitatile sint in functie de cite foi aveti):
  • foi yufka
  • cascaval
  • brinza(putin grasa si nu foarte sarata)
  • patrunjel
  • piper
Eu am gasit foile gata taiate. In cazul in care nu gasiti decit din acelea rotunde, se procedeaza astfel: se desfac foile cu grija sa nu se rupa si apoi se pun una peste alta. Se taie in doua. Cele doua jumatati se pun una peste alta. Se imparte iar in doua. Se pun iar una peste alta si se taie inca o data. Si gata, am terminat cu foile.

In final, trebuie sa arate asa:

Se rade cascavalul:

Apoi brinza. Se presara piper peste ele.

Se adauga patrunjelul si se amesteca.

Se pune umplutura la baza foii. Se indoaie marginile si se preseaza usor. Se indoaie baza si se preseaza si ea. Se ruleaza putin mai strins. Cind se ajunge aproape de virf, se umezeste putin cu apa(cu degetele) si se ruleaza in continuare. Virful se va lipi se foaie si nu se vor desface la prajit.
Asa va trebui sa arate rulata:


Se incinge o tigaie in care se pune ulei. Cind uleiul este incins, se adauga placintele. Se prajesc pe o parte si pe alta. Se prajesc destul de repede.
Se scot apoi pe un prosop de hirtie, pentru a absorbi uleiul in exces.

Se servesc calde.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Imi poti spune te rog in ce magazine se gasesc foile astea?

carmenhoffmann spunea...

Eu le cumpar de la magazinele turcesti.Stai aici in Hamburg?

Maya spunea...

Frumoase,finute si subtirele! Ale mele-s mai groase.data viitoare le fac si eu asa subtirele!

Anonim spunea...

tot anonimu'... locuiesc in tara. Imi place blogul tau si voiam sa le incerc, par f gustoase, oricum ms ptr informatie o sa caut si pe la noi poate sunt:-)

Vicky spunea...

Foarte frumos, merg super la o petrecere, buna idee, multumesc de reteta.

Premiile mele