marți, 29 iulie 2008

SARAMURA DE PASTRAV






Ingrediente:
  • 2 pastravi(au avut aproape 1 kg)
  • 3 rosii
  • 1 ardei iute
  • sare
  • piper
  • cimbru
  • 4 catei de usturoi
  • patrunjel

Pestele se curata si se spala bine. Eu i-am taiat capul si apoi i-am taiat pe fiecare in doua. Puteti lasa capul daca doriti. Se cresteaza fiecare bucata in 3-4 locuri, si pe o parte si pe alta, si apoi se sareaza. Se lasa cam o ora la frigider, ca sa isi ia sare.
Dupa o ora se pune pestele pe gratar. Se pune si ardeiul iute.

Intre timp se pun rosiile in apa si se pun la fiert. Se lasa sa fiarba citeva minute. Dupa ce au fiert, se lasa sa se raceasca si apoi se curata de pielita si se toaca marunt. Ardeiul se curata de coaja si se toaca marunt.

Se face saramura. Se pune apa la fiert, se adauga rosiile tocate marunt, sarea, piperul, ardeiul iute tocat si cimbrul. Se lasa sa fiarba saramura.



Pestele fript bine se pune intr-o oala si se adauga saramura. Dupa ce s-a racit putin se adauga usturoiul dat prin aparat si se amesteca. Se pune la sfirsit putin patrunjel.




Un comentariu:

Unknown spunea...

am facut-o. e putin cam geniala.
are niste arome spectaculos de subtile (aici mi-a placut de mine cum am zis:P)))
excelenta cu mamaliga!
numai bine!

lizzie

Premiile mele