joi, 10 iulie 2008

SALATA DE VINETE

Este o salata de vinete putin diferita de celelalte retete, pe care o am de la sora mea. Nu stiu sa va spun niste cantitati exacte, asa ca voi scrie cit am folosit eu:

  • 8 vinete mari
  • 5 rosii
  • 3 ardei iuti(aici depinde de fiecare cit doreste sa fie de iute, dar in reteta originala e mai iute)
  • 3-4 catei de usturoi(cit sa ii dea gustul de usturoi)
  • 1 ceapa mare
  • ulei de masline
  • patrunjel
Vinetele, rosiile, ardeii iuti si chiar si usturoiul se coc la grill electric sau cel mai bine, daca se poate, la gratar cu carbuni. Dupa coacere vinetele si rosiile se curata de coaja si se lasa la scurs citeva ore bune(eu le-am copt seara si le-am lasat pina a doua zi dimineata). Se toaca apoi toate legumele coapte. Usturoiul se poate da prin aparatul special pentru a fi mai fin, se curata si se taie ceapa si patrunjelul.
Toate se amesteca si se freaca cu ulei de masline.










2 comentarii:

Anonim spunea...

suna foarte fain reteta asta de salata de vinete, am sa o incerc urgent cand ma intorc din concediu dar cu legumele facute pe carbuni ... tre' sa fie "moerderisch" !!!

carmenhoffmann spunea...

Da, de fapt reteta este cu legumele facute pe carbuni. Gustul este super, sper sa iti placa si tie.
Voiam sa te intreb daca gatesti din pasiune sau acesta este job-ul tau, pentru ca imi place foarte mult ceea ce faci...

Premiile mele