miercuri, 23 iulie 2008

TOCANA DE ARDEI COPTI


Aceasta mincare mie imi place foarte mult si o stiu de la mama mea.


Ingrediente:
  • 10 ardei grasi
  • 1 ceapa
  • 1 doza de rosii decojite
  • 4 catei de usturoi
  • ulei
  • sare, piper
  • putin cimbru
Se coc ardeii la grill.

Dupa ce acestia s-au copt se pun intr-un castron, se presara cu sare si se acopera. Se lasa cam 10 - 15 min acoperiti, pentru a putea fi curatati mai usor.

Se curata ardeii.

Se taie o ceapa marunt si se caleste, pina devine aurie.

Se adauga rosiile decojite si date pe razatoarea mare. Se lasa sa fiarba cam 10 min dupa care se adauga ardeii taiati in bucati mai mici(eu i-am taiat in 2). Se lasa sa fiarba pina scade sucul de la rosii si devine un sos mai gros. Se potriveste de sare si piper.

Cind sosul este aproape gata se adauga usturoiul taiat fin si cimbrul. Se mai lasa apoi cam 10 minute.

Eu am servit aceasta mincare cu friptura de porc facute la tigaia de teflon, fara ulei. Se poate minca si simpla, fara carne.

Un comentariu:

laura spunea...

mmmm, o să încerc și eu rețeta asta. Îmi place foarte mult că e simplă și o bună alternativă la tocănița de cartofi.

Premiile mele