marți, 19 mai 2009

FOIETAJ APERITIV


Ingrediente:
  • 250 g foietaj
  • 1 ou batut usor
  • 2 linguri Pesto
  • 6 rosii, taiate felii(sa nu fie foarte mari)
  • sare, piper
  • thymian proaspat, pentru servit(optional)
Foaia de foietaj(30 cm x 25 cm) se taie in jumate si apoi fiecare jumatate in trei(sa rezulte in final 6 bucati). Se formeaza o margine la fiecare bucata in parte care apoi se cresteaza usor cu cutitul.

Se ung apoi marginile cu oul usor batut.

Mijlocul bucatii de foietaj se unge cu Pesto,

si apoi se aseaza felii de rosii(marginea nu se acopera). Se condimenteaza cu sare si piper.
Se coace la 200 grade, in cuptorul preincalzit, 15-20 minute, in functie de cuptorul fiecaruia.

Se servesc calde, cu thymian deasupra.

12 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Yum Yum! Ar merge si cu o bucata de mozzarella proaspata deasupra. Super idee! Cred c-am s-o preiau!

Carmen spunea...

Arata asa de bine!
Felicitari pentru blog!

carnetul de retete spunea...

Cred ca este foarte buna asa cum este, simpla .

Laborator Informatica Aplicata spunea...

Salut,

Te rog trimite-mi un mail. Vreau sa iti propun ceva.
Mersic.
Adi

office@gatesteinteligent.ro

diana spunea...

imi cer scuze ca am postat acelasi mesaj m am incurcat putin.multumesc

Maya spunea...

Draga,Carmen!
Sarbatori fericite si numai bucurii!Pup!

iulia spunea...

Craciun fericit, multa liniste in suflet si multe bucurii!! Un An Nou plin de impliniri!! La Multi Ani!!

Cristian Borod spunea...

Bucuria vine din lucrurile marunte, linistea din suflet, iar caldura din inima. Iti doresc sa le ai pe toate, alaturi de familia ta! Sarbatori fericite!

Miodrag Surac spunea...

Super arata...

Radu spunea...

Buna ziua,

As fi interesat de un link-exchange intre famouswhy.ro , motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email (va rog precizati linkul dvs) pe admin@motruinfo.ro

Cu respect,
Ursu Radu

(Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

Haine Mexton spunea...

Pacat ca ai renuntat sa mai scri. e frumos ce faci aici!

Danut Buc spunea...

Singer cand imi place mult,poate an lipsa de timp nu ai mai scris,poate doriti un link exchage.

Premiile mele